הצימר זמן חלום

צימר זמן חלום – חופשה בחיק הטבע

מאז החלה הפופולאריות של הצימרים בגליל לנסוק מעלה, שואלים עצמם רבים ובצדק, מהם סודם  וקסמם של הצימרים בגליל ? מה מושך אנשים כה רבים להעדיף את השהיה בצימר על-פני אפשרויות נופש אחרות ? ובכן אין ספק כי האדם המודרני, השקוע עד צוואר בהוויה האורבאנית הטיפוסית באחד ממרכזי הערים הסואנות במרכז, חש מדי פעם, בין אם זה באופן מודע ואולי אפילו באופן תת-מודע, צורך נפשי חזק לשוב ולהתחבר אל הטבע, אל המקורות, אל משהו שמזכיר לו את הבריאה גם אם בצורה מינימאלית וסמלית. למזלנו, ארצנו הקטנטונת, משופעת בשכיות חמדה נפלאות, המאפשרות לנו לחזור ולגעת בטבע. אזור כזה, שזכה לפופולאריות רבה הוא הגליל, חבל ארץ רחב ידיים המשתרע בצפון המדינה מן הים במערב ועד לרמת הגולן במזרח, ומהרי החרמון בצפון ועד לבקעת הירדן בדרום, והוא משופע באוצרות טבע נפלאים, הרים וגאיות מוריקים, נחלים נהרות ופלגים, שמורות טבע, נופים מרהיבים, צמחיה טבעית מיוחדת וכך גם שפע רב של בעלי חיים וציפורים. נופש באחד מן הצימרים הרבים בגליל, נותנת למבקרים אפשרות לחזור ולהתקרב אל הטבע ולטעום, לגעת, לשמוע, לראות ולהריח את כל אותם צלילים, מראות, וריחות שהטבע הגלילי משופע בהם עד בלי די. לכן חופשה בגליל, הפכה אם כך בעבור אנשים רבים למילה נרדפת לחזרה אל הטבע.

הג'קוזי בצימר זמן חלום

מובן שהשהות בקרבת הטבע, מציעה לאורחים הצעירים גם הזדמנות לחידוש להבת האהבה והרומנטיקה, אך גם בעבור אלה, המגע המחודש עם הטבע, מראותיו, צליליו וריחותיו מהווה תפאורה מושלמת לבילוי רומנטי של לילה או יותר בצימר. להתעורר בבוקר מאוחר, לנשום מלוא הריאות אויר הרים נקי וצלול ולהקשיב למקהלת הציפורים המתרוננת בחוץ, על הענף שמחוץ לצימר, היא ללא ספק חוויה מיוחדת במינה, והיא כנראה מהווה נדבך חשוב במכלול השיקולים של אורחים המבקשים לקחת לעצמם פסק זמן ולנפוש מעט מהמתח ומאורח החיים הלחוץ שבערים. צימרים רבים צצו בעת האחרונה על גבעות הגליל, וזהו כבר לא סוד כלל שהטרנד של חופשה בצימר כבש כמעט את כל שכבות האוכלוסייה.

בין היישובים הרבים המציעים חופשה משפחתית או חופשה רומנטית בצימר, נמצא גם היישוב אמירים.


הצג מפה גדולה יותר

אמירים היא ללא ספק בירת הצימרים בגליל. הצימר "נסיכת היער" הוא בקתת עץ מקסימה, בזמן חלום באמירים. בקתה זאת גובלת למעשה בשיפוליה של שמורת הטבע של נחל עמוד, וזהו  צימר באמירים המעניק לאורחיו אפשרות נהדרת לחזור ולהתחבר מחדש אל הטבע הגלילי, אל הריחות הנופים הצבעים ובעלי החיים ולחזור ולגעת בטבע תוך כדי בילוי רומנטי בבקתה מאובזרת ומצוידת בכל הפינוקים ברמה של 5 הכוכבים.

טלפון להזמנות – 04-6987346

זמן חלום – צימרים עם ספא באמירים

גם זה יכול לעניין אתכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן